İbn Haldun Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı bünyesinde 2024-2025 Akademik Yılı Güz Döneminde kısmi zamanlı olarak çalışmak üzere öğrenci alımı yapılacaktır. Çalışmaya başlangıç tarihi 28 Ekim 2024 olup, mesai saatimiz hafta içi 08.00 - 17.00 saatleri arasındadır. Öğrencilerimizin çalışma saatleri ders programlarına uygun olarak planlanacaktır. 2024-2025 Akademik Yılı Güz Döneminde çalışacak öğrencilerin Bahar ve Yaz Dönemleri boyunca da çalışmaya devam etmesi gerekmektedir.
Aranan kriterler aşağıdaki gibidir:
· İyi derecede İngilizce ve Türkçe bilen,
· Tercihen Arapça dil bilgisine sahip olan,
· MS Office programlarını ve veri işleme uygulamalarını iyi derecede kullanabilen,
· En az 2. sınıf öğrencisi olan,
· Dış görünüş ve kişisel bakımına özen gösteren,
· İletişim becerisi yüksek takım çalışmasına yatkın olan,
· Mesai saatlerine uyum sağlayan,
· Veri güvenliğinin sağlanması konusunda dikkatli,
· İstanbul'da ikamet eden ve toplu taşıma ile Üniversitemize ulaşım sağlayabilen.
İş tanımı:
· Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına gelen aramaları yanıtlamak ve ofisimizi ziyaret edenleri karşılamak,
· Arşivde yapılacak çalışmalarda verilen işleri yapmak,
· MS Office programlarını ve veri işleme uygulamalarını kullanarak istenen düzenlemeleri ve kontrolleri yapmak,
· İhtiyaç dahilinde tebliğ edilen diğer görevleri yerine getirmek.
Başvuruda bulunmak isteyen öğrencilerimizin 11 Ekim 2024 tarihinde saat 17.00’a kadar linkteki formu doldurmaları beklenmektedir.
Başvuru Tarihleri: 7 - 11 Ekim 2024
Birim Sözlü Mülakat Tarihi: 15 - 16 Ekim 2024
Genel Sekreterlik Sözlü Mülakat Tarihi: 17 - 18 Ekim 2024
Kabul Alan Adaylara Bildirim Tarihi: 21 Ekim 2024
Not: Başvurusu uygun bulunan adaylara mülakat için telefon yoluyla iletişime geçilecektir.