6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu nedeniyle ilgili kişilerin yalnızca öğrenci numaraları kullanılarak duyurulmaktadır.
| EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | ||
| Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 190553006 | Kabul | 1.ASİL |
| 180303005 | Kabul | 2.ASİL |
| İLETİŞİM FAKÜLTESİ | ||
| Yeni Medya ve İletişim Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 210448004 | Kabul | 1.ASİL |
| 180101007 | Kabul | 2.ASİL |
| 190654008 | Kabul | 3.ASİL |
| 190553016 | Kabul | 1.YEDEK |
| İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | ||
| Felsefe Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 180101002 | Kabul | 1.ASİL |
| 190448008 | Kabul | 2.ASİL |
| 180511016 | Kabul | 3.ASİL |
| 190142003 | Kabul | 4.ASİL |
| 190553016 | Kabul | 1.YEDEK |
| 190142004 | Kabul | 2.YEDEK |
| İktisat Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 190654008 | Kabul | 1.ASİL |
| 180303005 | Kabul | 2.ASİL |
| 190142004 | Kabul | 3.ASİL |
| Karşılaştırmalı Edebiyat Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 200451019 | Kabul | 1.ASİL |
| 180404002 | Kabul | 2.ASİL |
| Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 180511019 | Kabul | 1.ASİL |
| 180404004 | Kabul | 2.ASİL |
| 180101007 | Kabul | 3.ASİL |
| 190654008 | Kabul | 1.YEDEK |
| 180303005 | Kabul | 2.YEDEK |
| 180303003 | Kabul | 3.YEDEK |
| Sosyoloji Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 200451019 | Kabul | 1.ASİL |
| 180511019 | Kabul | 2.ASİL |
| 180101007 | Kabul | 3.ASİL |
| 210356006 | Kabul | 1.YEDEK |
| 210448004 | Kabul | 2.YEDEK |
| 180511016 | Kabul | 3.YEDEK |
| Psikoloji Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 180511019 | Kabul | 1.ASİL |
| 180404004 | Kabul | 2.ASİL |
| 180101007 | Kabul | 1.YEDEK |
| 190654008 | Kabul | 2.YEDEK |
| Tarih Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 210356006 | Kabul | 1.ASİL |
| 180511016 | Kabul | 2.ASİL |
| 180408004 | Kabul | 1.YEDEK |
| 180303003 | Kabul | 2.YEDEK |
| İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ | ||
| İslami İlimler Lisans Programı | ||
| 2.SINIF | ||
| 180303005 | Kabul | 1.ASİL |
| 190449010 | Kabul | 2.ASİL |