Öğrenci İşleri

Daire Başkanlığı

Kayıt İşlemleri

KAYIT İŞLEMLERİ

YKS sonuçlarına göre kayıt hakkı kazanan öğrenciler kesin kayıt işlemlerini elektronik kayıt yöntemi ile E-Devlet üzerinden veya Üniversitemizin Başakşehir Yerleşkesine gelerek şahsen tamamlayabilirler.

ELEKTRONİK KAYIT

Elektronik kayıtlar 3-5 Eylül 2018 tarihleri arasında yapılacaktır. Üniversitemize ÖSYM tarafından yerleştirildiğiniz takdirde, üniversiteye gelmeden, e-devlet şifreniz ile www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden üniversite kayıt işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Elektronik kayıt işlemini tamamladıktan sonra Üniversiteye teslim edilmesi gereken evraklar aşağıda listelenmiştir. Ayrıca kayıt işlemi dışındaki diğer süreçleri tamamlamak için kayıt dönemi içerisinde Üniversiteye gelmeniz gerekecektir. Elektronik kayıt dışında yapılması gereken işlemler için Kayıt Rehberi’ni dikkatlice incelemelisiniz.

Elektronik kayıtla ilgili yardım dokümanına ulaşmak için tıklayınız. 

ŞAHSEN KAYIT

Şahsen kayıt yaptırmak için aşağıda belirtilen tarihlerde, 9.00-16.00 saatleri arasında, gerekli evraklarla birlikte Kayıt Organizasyonumuza katılabilirsiniz.

Kayıt Tarihleri* Kayıt Yeri
03.09.2018

Pazartesi

  • Hukuk Fakültesi
  • Karşılaştırmalı Edebiyat
 

İbn Haldun Üniversitesi
Başakşehir Yerleşkesi

Ulubatlı Hasan Cad. No:2 34494
Başakşehir / İstanbul

04.09.2018

Salı

  • İslami İlimler Fakültesi
  • Medya ve İletişim
05.09.2018

Çarşamba

  • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
  • Psikoloji
06.09.2018

Perşembe

  • Sosyoloji
  • Felsefe
  • Tarih
07.09.2018

Cuma

  • İşletme
  • İktisat
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler

* Programınız için ayrılmış olan kayıt tarihlerinde zorunlu sebeplerle kayda gelmeniz mümkün değilse, kayıt haftası içinde (3-7 Eylül 2018) size uygun herhangi bir günde gelip kaydınızı tamamlayabilirsiniz.

KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

  1. Lise diplomasının ya da geçici mezuniyet belgesinin aslı
  2. YKS sonuç belgesi
  3. Nüfus cüzdanı aslı
  4. Son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf
  5. Burs almaya hak kazanan öğrenciler için banka hesap cüzdanı fotokopisi
  6. Tercih bursu alacak öğrenciler için YKS tercih listesi
  7. Askerlik Durum Belgesi

Askerlik Durum Belgesinin Askerlik Şubesinden alınması, askerliğini yapmış adayların Terhis Belgesi ibraz etmeleri beklenir. Ancak kayıt hakkı kazanan tüm erkek adayların askerlik durumları, YÖKSİS aracılığıyla kontrol edilir. Sadece hakkında “askerlik şubesine başvurması gerekir” kaydı bulunan adaylardan askerlik durum belgesi ibraz etmeleri istenir.

KAYIT SIRASINDA

  • Kayıt dönemi süresince her gün yapılacak olan İngilizce Yeterlik ve Düzey Belirleme Sınavlarına kayıt olup sınava girmelisiniz.
  • İngilizce bir programa kayıt yaptırıyorsanız ve İngilizce yeterlik şartını sağlıyorsanız, talebiniz halinde bir yıl süreyle isteğe bağlı Arapça Hazırlık Programına kayıt olabilirsiniz.
  • Bilgi teknolojileri sayfasından edineceğiniz geçici hesap bilgilerinizi kullanarak Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapıp öğrenci bilgi formunu doldurun. Bu konuda kayıt sırasında bilgilendirme yapılacaktır.

KAYITTAN SONRA

  • Kayıt işlemlerinizi tamamlandıktan sonra, öğrenci belgenizi ve İstanbul kartınızı teslim almayı unutmayın.
  • Üniversitemiz Sağlık, Kültür ve Spor etkinlikleri, Onur Programı, İngilizce ve Arapça Hazırlık Programları hakkında bilgi almak ve sınav kaydınızı yaptırmak için ilgili kayıt masalarına mutlaka uğrayın.
  • İbn Haldun Yerleşme Özel Bursu, Derece Bursu ya da Tercih Bursu almaya hak kazandıysanız kendi adınıza Kuveyt Türk Katılım Bankasında hesap açtırmak için kayıt alanında bulunan banka yetkilileri ile görüşün.
  • Dersler 24 Eylül 2018 Pazartesi günü başlayacaktır.
  • İbn Haldun Üniversitesi tarafından yapılacak tüm duyurular, Üniversitemiz tarafından adınıza tahsis edilmiş olan e-posta hesabınız üzerinden sizinle paylaşılacaktır. E-posta hesabınızı sık sık kontrol edin.

ÖNEMLİ BİLGİLER

  • Adayların, elektronik kayıt hariç, kayıt için bizzat başvurmaları gerekir. Posta ile kayıt yapılmaz.
  • Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez.
  • Eksik ya da tahrif edilmiş belge ile kayıt yapılmaz.
  • Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
  • Gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemler başlatılır.

Kayıt ile ilgili sorularınızı ogrenciisleri@ihu.edu.tr adresine iletebilirsiniz.

Yıldız (*) işareti olan alanlar zorunludur